On tässä tovi vierähtänyt viime päivityksen...vaikka tuskin täällä kukaan enää edes käy :( No kirjotellaan nyt ihan omaksi iloksi :)

Lauri on täyttänyt 8 kk ja kohta jo 9kk. Ilmari on jo 2 vuotta. Ja oma äippäloma loppuu kuun vaihteessa, nyyh :'( Niin se aika menee kuin siivillä. Hoitovapaalle jään, enkä tiiä kuinka pitkään. Kaikki kun riippuu kaikesta, eniten varmaan miehen töistä.

Käsitöitä oon tehnyt vähän kaikennäköistä ja kokoista. Kuvia ei nyt tuu, kun en ehdi niitä pienenteleen ja etsimäänkään. Ehkä joskus tai sitten ei :) Aikaa vaan vois olla niin paljon enemmän harrastuksiin. Kuntonyrkkeilyssä oon käyny, mutta salille en oo oikeestaan yhtään ehtinyt, ja se sapettaa :/ Mutta minkäs sille voi kun on kaikkee muutakin.

Kesällä ei olla kauheesti mitään duunailtu. Lapissa käytiin ja siinähän se sitten oli. Olla möllötelty ja kyläilty. Muutama viikko vielä niin ukolla alkaa isäkuukausi, Jee!!! Ehkä sitten määkin ehtisin jotain tekeen....mutta eiköhän se niin päin mene, että en mä ehdi tekeen mitään kun mä olen poikien kanssa, kun ukolla on kaikkee... :/ Ei siinä mitään että oon poikain kanssa, mutta olishan se ihan kiva itekin joskus jotain tehdä rauhassa... edes siivota.

Kestoilut on ollut välillä unhoituksissa, välillä ollaan kestoiltu. Ilmarin kuivaksioppiminen on ollut ihan kokonaan unohdettu asia, koska meillä iski pottaraivarit :S Katotaan nyt koska alkais taas pottaileen/pönttöileen. Molemmat nukkuu eriaikaan päikkärit joten aamuherätykset alkaa pikku hiljaa painaan tätä äippää. Meillä kun herätään viimeistään  kuudelta :O Tänäänkin oltiin aamutoimet suoritettu ja aamu-ulkoilulla jo klo7. Oli aika syksyisen kirpsakka ilma. Kyllä se syksy näemmä on, mun tarvii vaan uskoo ja kaivaa lämmintä vaatetta esiin. Ulkoilun jälkeen maistuikin kuppi kuumaa teetä. Siihen kun olis saanu pikku hetken olla yksin käsitöiden kanssa, niin unelma. Mutta mulla oli kaksi kitisevää poikaa :)

Tänään olis suunnitelmissa mennä illalla köpsötteleen Hämeenlinnan keskiaikamarkkinoille, kun siellä on tänään ilmanen sisäänpääsy markkinoille.