Hitto, kun tuntuu menevän vaikeeksi!!! Immun päivähoitoasia...ei tiiä varmuudella kun ehkä kesällä, että pääseekö tohon lähe "päiväkotiin" (sis se toimii koulun tiloissa ja on ensisijaisesti eskari)...hoitoaikoja ei tiiä voidaanko niissä joustaa...mitään ei tiietä ja mua alkaa ärsyttään. En mielellään ottais Immua meille töihin, koska joutuis oleen samassa ryhmässä mun kanssa...Miksi miksi miksi tää asia on niin vaikee, olisin halunnu mieluiten Immun ehkä johkin perhepäivähoitajalle, mutta eihän niitä meillä päin ole! Onko edes koko kaupungissa, en tiedä... Yritin katsoa yksityisiäperhepäivähoitajiakin mutta ei nitä tunnu löytyvän.

 

Vaikea asia, mutta pääseepä tänään hakkaan taas säkkiä ja purkaan tänkin ärsytyksen.

 

Aloitin muuten liekkisukkien teon eilen ja olen ehtinyt purkaa niitä jo neljä kertaa...ei ihan putkeen siis ajatuksen juoksu kulje. Mullat vaihdoin eilen kukkiin, koska mulla oli niin ahistava olo sisällä ja ulkona ei ollu mitään tekemistä, niin otin kukat ulos mukaan ja vaihoin niihin mullat. Nyt ne kuiolee siis viimeistään kun niihin kerran koskettiin. Olen alkanut haluamaan tekokukka orkideaa sellasta silkkistä, se oli hieno...ehkä saan sen joskus ostettuakin.  Eilinen mullan ei tehnyt mun käsille kovin hyvää, ne on ihan ruutikuivat ja iho on aivan rikki haljennut. Voi kun tulis jo kesä niin ei tarvis kärvistellä tän kuivan ihon kanssa. Ahistaminen ja väsy oli kyllä eilen päällä, kun ei tullut ihan kauheesti nukuttua ma-ti önä, Immulla oli nuhaa ja yskää ja vatta löysällä, valvotti...niin kuin viime yönäkin. Otin sen meidän väliin nukkuun niin siihen rauhoittu ja nukkui hyvin. Itse nukku kyllä aika huonosti. Oli oikeasti kipeä kun nukkui vieressä, kun yleensä ei nuku millään vieressä vaan vain ja ainoastaan omassa sängyssään.Päivisin ei ole mitenkään kovin yskänen eikä nuhanen mutta öisin on hiukan...en tiedä tekeekö hampaita ja pitää samalla pientä flunssaa yllä. No tänään ei lähetty kerhoileen :( Toivotaan että ensi viikolla sitten päästäisiin taas :)

 

Olen miettinyt, että johtuisiko löysä vatsaisuus siitä kun olen laittanut korvikemaitojauhetta puuroon...alkoi meinaan sen jälkeen...Nyt ajattelin kokeilla ilman korvikejauhetta hetken ja katsoa mahan toimintaa...mutta millä saan puuron uppoon kun ei syö kun sen jauheen kanssa...

 

Immun kuvaa alkukuusta :D