Että mua eilen sapetti!!! Mulla menee kohta totaali pinna! Olin joulukuussa töissä. No työ sitten loppui vuoden vaihteessa ja sain palkan tammikuussa...No eipä kuulunut tilinauhaa, palkkatodistusta, verokorttia ja työtodistusta. Huutelin jo pari kertaa niiiden perään, ei mitään, no eilen sitten postilaatikkoon tupsahti kirjekuori sieltä työpaikasta...Siellä oli palkkatodistus, verokortti ja työtodistus sekää lappu: Jos sinulla ei oo tilinauhaa, soita työpaikkan missä olin ja anna osote niin postittavat. Tässä jo oli silleen pikkusen hiili alkanut tummuun meikäläisellä. V***UAKO minä soittelen ja kkulutan puhelinlaskuani sellaisien asioiden perään, minkä tulisi olla automaatio!!!

Lopullinen hermoroomahdus tapahtui siinä vaiheessa kun luin työtodistukseni... Siinä ei tullut milläänlailla ilmi mitä olen siellä OIKEASTI tehnyt...SE OLI TÄYTTÄ P...KAA....VOI V***U! V***u kun on vaikeeta!!! En ihan tasan kyllä suosittele tätä työpaikkaa kenellekään...Kamalaa tapella tällaisista, mielestäni täysin normaaleista automaattisesti tapahtuvista asioista kun määräaikainen loppuu... Jotenkin alkaa kohta palaan hihat tän jutun kanssa.

No minäpä sitten lähetin sille vastaavalle spostia, jolla ei oo "mitään" valtuuksia, joka palkkasi mut sinne  töihin, mutta ei saa kirjoittaa mitään todistuksia. Se kuuluu yrittäjälle. Katotaan soittaakse vastaava kun sa mun ärtyisän spostin, koska ilmaisin siinä hyvinkin selvästi mielipiteeni tähän asiaan.