Ilokseni käyn nyt vaa'alle, juu juu, kilo oli haihtunut ja nyt on yhteensä tipahtanut jo 10.4 kiloa.
 
666078.jpg

Otin viikolla kuvan meidän Eepusta, osaa se olla koree. Komea seisomakuva, ainoo mkä onnistu, kuvanlaatu on huono kun jouduin zoomaan kaukaa. Kun lähikuvissa villiintyy...
666080.jpg

MItäs muuta, kauheesti sain kaikkee tädiltä yks päivä, niitä en oo viel kuvaillu, ehkä siis ehkä myöhemmin. Jotenkin toi hankintojen kuvaaminen on taas jäänyt, en tiiä miksi. Epäilen, että osasyy on aurinko ja osasyy työ. Tällä viikolla ei ole paistanut aurinko kuin eilen, eli se ei ole kuvailuintooni syy vaan työ. Töissä menee tällä hetkellä niin lujaa, että hermo paukkuu...toivottavasti tilanne olis suht normaali edes siihen asti kun ensi viikon keskiviikkona pöräytetään auto käytiin ja suunnataan kohti pohjoista. Eli mulle on kertynyt huimasti loma...siis viikon pystyn näillä lomapäivillä ja ylityövapailla oleen veke töistä. Kittilä here we gome soon!!! Hiukan ihanaa päästä pois arjen keskeltä vaan olemaan...varsinkin viime työpäivien jälkeen sielu lepää kun pääsee johkin missä ei tarvitse tehdä yhtään mitään muuta kuin olla möllöttää. Koira lähtee mukaan, mutta kissa jää tänne. Kissanhoitajat on jo värvätty, ja jussina miehen äitee tulee tänne. Eli kissallakin on loma, ainakin koirasta.

Ai niin laihiksesta viel. Enää 1.3 kiloo 2.tavoitteeseen, huimaa. En olisi uskonut, toki toivoin, laihtuvani näin vinhaa vauhtia. Eilen sattui muuan hauska juttu, kun olimme mieheni työpaikan kesäjutussa...Ihmettelin, miksi kukaan sellainen mieheni työkaveri ei sano mulle mitään jotka olen tuntenut melkein yhtä kauan kuin mieheni eli yli 6 vuotta. Ihmettelin, mutta ajattelin, että no ne on ääliötä...niin kuin moni muukin tuolla kylässä...No sitten iltapäivällä yksi oikein tuttu ihminen (oli jo hyvin humalassa) tuli kattoon mun naamaan kiinni melkein ja kysyi kuka mä oon, kun he on ihmetellyt kenen perässä mieheni hiihtää. He olivat ajatelleet, että se olen minä, mutta ei voi olla. Sitten he olivat ajattelleet, että se on mieheni sisko, mutta ei sekään. Ihan taas uudestaan tutustuttiin tämän jo ennestään vuosia tutun ihmisen kanssa ihan käsi päivää, ja kyllä hän uskoi että olen minä, mutta mulle oli käynyt jotain...olin kuulemma laihtunut ja ruskettunut. TOTTA! No en tiedä ketä kaikkia oli ollu kyyläämässä ja miettimässä kuka mä oon, kun puheesta sai sen kuvan, että monikin olisi ollut tässä ihmetteliprojektissa mukana. No onhan se kiva yllättää näinkin päin, kivempi se on kuulla että on laihtunut ja ruskettunut kuin se että on lihonnut ja kalpea...

No tässähän oli jo asiaa...ehkä kaikkee sekavaa, koittakaa saada tällaisen lukihäriön tekstistä jotain selvää. minä jatkan harjoituksia, menen kahvia hakeamaan, suihkuun sitten ja mieheni papan synttäreille.Palaillaan taas astialle, en tiedä koska kun lähdemme sinne reissuun, mutta viimeistään sen jälkeen. Täytyy kohta ruveta pakkaileen autoo lähtö valmiiksi!IHANAAAAAAA!!!!