Eilinen päivä meni ihan kiville...Olin aivan lopen uupunut edellisyön riehumisesta ja poika vaistosi sen ja huusi koko päivän, mutta nukkui yönsä tosi hyvin ja antoi mun nukkua 10 asti!!!! Jippii, kun yleensä meillä ponkastaan sängystä ylös viimeistään puol 8 huutomyrskyn saattelemana, mutta ei tänään...ihanaaaaa! Nyt herra nukkuu vaunuissa ulkona kaatosateessa, sateenvarjovirityksieni alla (toki vaunuissa on sadesuoja mutta laitoin vielä varmuudeksi sateenvarjonkin, ettei sada vaunuihin, varmistuksen varmistus), kun ei suostunut sisällä nukkumaan. Parempi vaan että nukkuu ulkona raittiissa ilmassa, on sitten paremmalla tuulella illan. Nukuttiin yö edelleen varavuoteessa alhaalla, koska mies arveli ettei uni tule ylhäällä...niin ja pakko siellä on siivota kunnolla ennenkuin mennään takasi sinne nukkuun, kun löydettiin yövieraan jätöksiä sieltä, hyi!

Kohta mun tarvii mennä ylös laittaan pyykkiä kuivumaan, vaikka yököttääkin mennä sinne lepakonpaskaan! Hyi, yök!

Niin siitähän mun tänne piti kirjoittaa, että rahatilanne senkuin kiristyy...Tays lähetti vihdoin viimein laskun, eikä oo kulunut kun pari kuukautta...tai Tays lähetti 2 laskua, mulle ja pojalle. Pojalle mätkähti lastenosastolta 130 ekee ja mulle 156 ekee, että ei enää naurata...soitin ja kysyin että meneekö asia näin että tulee tuplamaksu kun on lastenoasatolla ollut poika, niin kyllä...eli 265euroo makso meiän juhannusmatka, mukavaa. Onneksi pojan laskusta pitäis saada miehen sairaskassasta puolet pois, mutta silti jää maksettavaa, kun tod. ei oo ainoita laskuja. Ja kun on vielä sunnuntaina juhlat, eikä mitään käsitystä mitä nekin tulee maksaan kun anoppi on tilannut sinne kakut sun muut, mutta ei ole ilmoittanut hintaa mitä ne maksaa...eikä se maksa niitä.

No päivä alkoi putkeen, mutta nuo laskut sai mut ärtymään, että niin!