BagLady haastoi minut tähän: 7 faktaa ja 7 haastettavaa. Suostun 7 faktaan, mutta en haasta ketään, koska kaikki on jo haastettu...ottakoot haasteen vastaan ken tahtoo.


1.Minulla on lukihäiriö. Saatan kirjoittaa aivan päätöntä ja oikolukea tekstin ja todeta ettei ole mitään outoa...Luen välillä ihan mitä sattuu, enimmäkseen arvailen tekstin loppuja :)Välillä on ihan hauskaa lukea sanomalehteä, kun lukee ihan päättömästi ;)

2.Minua ärsyttää ihmisten hitaus ja se ettei pystytä päättämään... Varsinkin se kun pitäisi tehdä/lähteä niin jahkataan ja vetkutellaan...raivostuttavaa.

3.Olen itsepäinen, päätäni on vaikea kääntää jos olen jotain päättänyt!

4.Inhoan haitarimusiikkia! Ei voi olla mitään muuta niin kamalaa kun kurtunrevittäminen! Yäk!

5.En ymmärrä Jazzia, en ymmärrä mikä siinä viehättää...yäk!

6.En kestä jouten oloa, muuta kuin harvoin. Täytyy olla tekemistä, muuten tulee aika pitkäksi!

7.Ajoin torstaina elämäni ensimmäistä kertaa Vantaan Ikeaan :) En ole koskaan käynyt Janakkalaa etelämässä ajelemassa autolla, olihan se siis aikas jännää ajella Kehä kolmosta, hih! Pohjoisin paikka missä olen ajanut autoa on Pohjois-Norja.

Tässä muutama fakta Betyn elämästä....